کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316438 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به آیفون 7، پرچم دار بعدی آیفون

نگاهی به آیفون 7، پرچم دار بعدی آیفون

به گزارش سافت گذر به نقل از ای تیمچه؛وجود شایعات پیرامون پرچم داران قبل از رونمایی از آنها تقریبا امری عادی و معمول است و برای همه ی شرکت ها اتفاق میفتد اما در مورد اپل این موضوع نمود بیشتری دارد، البته اپل هم معمولا نه چیزی را تایید میکنید نه تکذیب ! قبل از رونمایی اپل از آیفون 6 شایعات پیرامون آیفون 7 وجود داشت که بعضی از آنها واقعا عجیب و باور نکردنی بودند. رفته رفته با نزدیک شدن به زمان رونمایی اطلاعات دقیقتری از پرچم داران منتشر میشود. اپل معمولا اواخر شهریور یا اوایل مهر پرچم داران خود را معرفی میکند و این یعنی حدودا چهار پنج ماهی تا رونمایی رسمی از آیفون 7 فرصت وجود دارد، با این حال خبرهایی درباره ی این گوشی به گوش میرسد که بعضی از آنها هم تلویحا تایید شده اند. 

به تجربه ثابت شده معرفی هر آیفون جدید باعث شده تحویل قابل توجهی در گوشی های همراه دیگر بوجود آید، این موضوع در بُعد نرم افزاری نمود زیاد دارد. به نظر میرسد اپل در آیفون  از جدیدترین چیپست یعنی A10 استفاده کند. در آیفون 6 از فناوری چیست A9 استفاده شده بود، این چیست با فناوری ساخت 16 نانومتری TSMC و 14 نانومتری سامسونگ تولید شده بود، اما در ساخت چیپست A10 تنها شرکت TSMC مشارکت خواهد داشت.
در آیفون 6 اپل از رم دو گیگابایتی بهره برد که این موضوع تاثیر بسزایی در افزایش سرعت گوشی و میزان رضایت مندی کاربران داشت. طبق شایعات شنیده شده، قرار است آیفون 7 پلاس به رم سه گیگابایتی مجهز شود ولی آیفون 7 همان رم دو گیگابایتی را داشته باشد. 
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار همیشه یکی از فاکتورهای رقابت پرچم داران گوشی های تلفن همراه بوده، اما سامسونگ با رویین تر کردن کلکسی 7 عملا برنده ی این فاکتور لقب گرفت، به نظر میرسد اپل روی این زمینه برنامه ریزی زیادی کرده و ویژگی مقاومت در برابر آب و غبار آیفون 7 را به شکل فوق العاده ای تقویت کند. البته پرچم دار فعلی اپل (آیفون 6) نیز ضد آب و غبار است اما در مقایسه با گلکسی اس 7 سامسونگ حرف خاصی در این مورد ندارد. 
یکی دیگر از موضوعات مورد بحث، اندازه ی آیفون 7 است. بعضی معتقد هستند پرچم دار 2016 اپل، باریکترین گوشی هوشمند خواهد بود. طبق شنیده ها آیفون 7 ضخامتی بین 6 تا 6.5 میلیمتر خواهد داشت این در حالی است ضخامت بدنه ی آیفون 6، حدود 6.9 میلیمتر است. بنابراین میتوان این موضوع را بیشتر از شایعه و گمانی زنی دانست. 
ظاهرا قرار است در آیفون 7 نسل جدیدی از صفحه نمایش جدیدی را شاهد باشیم، نمایشگری که مهمترین ویژگی آن حداقل بودن حاشیه ها خواهد بود تا بتوان تقریبا از همه ی اندازه ی صفحه نمایش استفاده کرد.
موضوعی هم درباره ی طراحی دوربین این گوشی مطرح شده، ظاهرا قرار است طراحی دو دوربین عقب آیفون 7، مانند آیفون 5 بدون برآمدگی بوده و پشت گوشی سطح کاملا صاف و یکدستی داشته باشد. 
یکی از جدی ترین تفاوت های آیفون 7 با نسخه های دیگر آن، ارائه ی نسخه ی ارزان قیمت تر آن با نام آیفون 7c است. هر چند تا الان جزئیاتی درباره ی این مدل آیفون مطرح نشده اما احتمالا صفحه نمایش این گوشی 4 اینچ و پردازنده ی آن همان پردازنده ی آیفون 6 یعنی، A9 خواهد بود.
احتمالا آیفون 7 علاوه بر رنگ های چهار گانه ی آیفون یعنی طلایی، نقره ای، خاکستری و رزگلد در رنگ صورتی هم عرضه شود.

در پایان این بررسی اجمالی از آیفون 7 توجه شما را به تماشای ویدئویی درباره ی این گوشی از کانال آپارات ای تیمچه جلب می کنیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31776 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/17 تعداد مشاهده: 1737
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر